Koncentrationssvårigheter...

Jag är ett litet smygfan av Alex Schulman....många tycker han är en idiot, men jag tycker tvärtom. Han har sina egna åsikter och värderingar, han säger dom rakt ut utan att blinka och framförallt så står han för det! Fler borde bli som honom helt enkelt. Men nu va det inte det ja skulle skriva om egentligen....bara nästan. Jag läste hans krönika i Aftonbladet i går och ju mer ja läste så kändes det som att jag skulle ha skrivit det själv....har han varit inne och läst mina tankar ordagrannt?!

Krönikan handlade i alla fall om de nya svenska filmerna i "kommissarien och havet" serien.....att han liksom jag hade haft stora förväntningar och bänkat sej framför TV:n...för att efter ett tag upptäcka att läpparna hos vissa skådepelare inte är synkade med ljuden som kommer....när man till slut konstaterat att majoroteten faktiskt är dubbade kan man inte titta på nåt annat än just läpparna....Jag satt i nästan en timme och bara tittade på allas munnar!!! Jag har inte en aning om vad filmskiten handlar om...mitt intresse tappade dom efter en kort stund. I nyheterna stängde jag av skiten....Så i kväll blir det nog till att se något annat....Frågan är bara vad?


Två tyskar och en avdankad Pippi


Kommentarer
Postat av: Alexandra

More Alex to the world!

2009-09-20 @ 13:03:57
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, verkligen! Det skulle fan behövas....Då skulle man helt plötsligt slippa allt falskt skit!

2009-09-20 @ 15:04:51
URL: http://elinalsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0