Inte igen!?

Nu har den lilla mannen även gjort ett besök hos Tuva....hon är skitsnorig och varm...har redan hunnit vakna hundra gånger sen hon somnade för natten. Hon har ingen direkt feber, utan är bara varm ändå, så jag hoppas att det stannar vid det.....*hoppas, hoppas, hoppas*  Vem vet, hon kankse är jättepigg i morgon...förkylningar är ju lite knäppa så...man mår ju sämst innan de bryter ut ordentligt oftast.

Jag hoppas i alla fall att hon mår bättre i morgon, för vi ska till Sussie i morgon...det är tanken i alla fall. Jag ska bla låna in mej lite på Sussie lamineringsmaskin så ja kan göra klart min stämpelförvaring...ska bli skönt när den är färdig! Sen är det bara att invänta scrapträff....

Nä, nu ska ja försöka sova lite...hinner väl antagligen bara lägga mej innan det är, snyt, kiss och dricka paus...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad tråkigt med förkylning.

Hoppas hon kryar på sig!



Kram kram

2009-09-03 @ 08:18:00
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: hella

hoppas hon kryar på sig fort. Hon är saknad på dagis. Puss o kram.

2009-09-03 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0